Wat is de beste geluids eigenschap?

Ik heb het dan over hz bit en PCM enzovoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Digitaal bronmateriaal:

* Hz voor het aantal en de kwaliteit van de hoge tonen.

* BIT-diepte voor de zuiverheid van het signaal en de hoeveelheid ruis.

Bron & weergave:

* Aantal speakers voor de plaatsing van de klank in een ruimte. (e.g. stereo, 5.1, 7.1 etc.).

Weergave:

* Kwaliteit/eigenschappen van de speakers om de gehele klank zo goed mogelijk weer te geven, bijv: 'full range'.

* Akoestische eigenschappen van de ruimte waar de speakers in staan (in een badkamer klinkt alles k*t).

Ze zijn allemaal belangrijk!