Hoe voorkom ik dat mijn oordopjes kapot gaan?

Ik heb dagelijks mijn muziek van 8:00 tot 16:00 aan staan. Ook trek ik nogal eens aan dat plugje (per ongeluk) waardoor mijn oortjes om de paar maand kapot zijn. Hoe kan ik voorkomen dat ze zo snel kapot gaan? Of moet ik dan stevigere oortjes kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

voorzichtiger zijn, duurdere oortjes kopen is zinloos, die gaan even snel stuk. Je moet vooral opletten dat het kabeltje niet te veel beweegt aan het plugje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk oordopje gaat kapot als je er aan trekt. Dus duurdere kopen heeft in dat opzicht niet heel veel zin. Natuurlijk zijn ze wel iets steviger maja..
Dus gewoon voorzichtiger zijn, rol het niet te strak op, niet mee spelen gewoon laten hangen en als je ze uit je oren haalt niet aan het draadje trekken maar via het oordopje eruit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft geen zin om duurdere oortjes te kopen. je moet je oortjes vooral niet om je ipod/mobiel wikkelen. en als je het dan doet dan moet je het heel losjes doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou het draadje achter je kleren kunnen doen, dat voorkomt dat je eraan trekt, en je doppies gaan langer mee..

eigen ervaring..