wat voor accu heb ik nodig voor een vox versterker?

ik heb een vox versterker waar ik mijn telefoon op aan kan sluiten. Nu wil ik deze box meenemen op de boot, maar wat voor accu heb ik daarvoor precies nodig? het liefst simpel met een stekker. laat een linkje achter als je een goede oplossing voor me hebt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

De DA10 heeft aan de onderkant een batterij houder zitten. Hierin kun je 6 type C batterijen doen.
Als je de output dan op een 0.5W zet (knopje aan de achterkant) kun je 25 uur er op draaien. (specificeren ze).
Koop dan niet de goedkoopste!