Hoe kopieer ik een cd?

Ik wil een originele muziek-CD kopiëren zodat ik hem ook in de auto kan gebruiken. Hoe doe ik dat op een snelle manier?

Ik heb overigens een Reader en een Writer in de PC, dus het zou perfect zijn als ik tegelijk het lezen en schrijven zou kunnen laten plaatsvinden, en dus niet eerst de hele CD hoef te rippen, want dat duurt nogal lang als je dat bij 10 CD's moet doen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt sowieso, dat lukt namelijk al met CDs die door anderen zijn gekopieerd ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel gekker, autoradio's willen wel eens originele (beveiligde) CD's niet afspelen, je moet dan eerst de beveiliging er af slopen en een kopie maken voor je hem in de auto af kan spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt toch ook je originele cd meenemen de auto in? Zo zwaar is dat niet...

Antwoorden (1)

met het programma CloneCD
maakt exacte kopie
kopieert zelfs de evt. beveiliging mee