Ik denk dat je al heel snel zit aan de kwaliteit van Beats by Dr Dre.

Iemand anders voor mij noemde monster, maar bij heb betaal je ook heel veel voor het merk, daarom zijn beats al helemaal overpriced.

Ik zou voor de Sennheiser cx serie gaan, de cx250 geeft al beter geluid, en ik heb ook een cx500 gehad en dat was helemaal beter, ik zou een sennheiser cx400 II kopen, kwalitatief echt goede oortjes, dan zit je onder de prijs van de Beats.

als je helemaal goed geluid wilt en je hebt er geld voor over zou ik voor de cx980 gaan, ik heb ze zelf bij de postbank met rentepunten gekocht, maar die dingen zijn echt fenomenaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf Sennheiser Mx 371. Ze zijn niet even goed als de Beats maar komen wel een beetje in de buurt. heeft een prima bas en gaat ook nog eens lang mee (ik heb mijne al meer dan een jaar)

ze kosten maar 20 euro...

als ik zou moeten kiezen tussen beats of de mx 371 zou ik voor de laatste gaan want de prijs/kwaliteit verschil is echt flink. Maar dat is mijn mening! ik zou zelf niet een paar honderd euro aan beats uit willen geven... en dat zal ik ook nooit doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, en die Beats zijn ook een flink stuk beter, maar voor 160 euro.. ik heb wel wat beters te doen met al dat geld.
Ga inderdaad voor een Sennheiser.. Niet voor merken als Monster en Beats by Dr. Dre.. Dit is pure marketing.

Daar komt ook nog een bij dat je er niks aan hebt. Het meeste betaal je voor het merk. Verder zijn het inderdaad kwalitatief goede koptelefoons/oortjes.
ECHTER is de kwaliteit van de MP3's zo bedroevend laag dat je echt niet de hoge kwaliteit zal halen die de koptelefoon aankan. Je zult niet echt veel verschil horen, wel als je CD's, Mini disks, Vinyl of tapes gaat draaien. Daar zit een stuk meer kwaliteit in.

(Ik ga er hierbij vanuit dat je MP3's luistert zoals het gros van de bevolking tegenwoordig. Plus dat je ze gewoon "illegaal" download, de kwaliteit van gekochte MP3's ligt iets hoger.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste heb je helemaal goed ;-) met een 200 euro waard Beats een liedje van 180kb/s luisteren is niet zo slim...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@thijs1812: Wouw! Wat cool dat je dat even komt melden! Maar het blijft een gecomprimeerd bestand..