In welke Chinese (of andere goedkope productieland) kun je het beste iPhone oordopjes kopen en waar komen ze het snelst aan dus bij welke webshop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik zou dan eens op Ebay kijken. Je zult er daar genoeg vinden. Mijn broer koopt er regelmatig spullen voor zijn fototoestel die anders €40 kosten, maar een namaak op Ebay €5 euro kosten en qua kwaliteit zeer zeker goed zijn.
Mocht je dus voor Ebay kiezen kijk dan wel altijd de recensies over de desbetreffende verkoper na, betrouwbaarheid, kwaliteit, etc. Ik weet niet hoe oud je bent, maar houd er wel rekening mee dat je hiervoor altijd een vorm van een betaalrekening nodig hebt, Ideal, creditcard, en dergelijke.

Ik heb al kort een zoekpoging gewaagd:
iPhone oordopjes voor $2.65, gratis levering, en binnen 60 dagen is het mogelijk te retourneren. 99.2% Positieve feedback van deze leverancier. Kijk zelf maar eens:
http://www.ebay.com/itm/Headset-Earphone-With-Mic-for-iPhone-4-3GS-3G-i-Pod-Touch-Nano-Headphone-Earbuds-/270882453754?pt=PDA_Accessories&hash=item3f11da38fa

Veel succes!