Ik heb een mp3 speler gekocht met 1 GB geheugen. Zat dacht ik, maar ik krijg er maar 5 of 6 liedjes op!! Wat doe ik fout??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ook als je de liedjes er in wav-formaat zou opzetten, wat niet erg waarschijnlijk is, kun je op een 1 Gb-stick veel meer liedjes kwijt dan zes. In wav-formaat zijn de liedjes ongeveer tien keer zo groot, dus 30 Mb ipv. 3 Mb. Ik denk dat je mp3-speler nog wat intern geheugen heeft en dat je de liedjes per ongeluk daarop hebt gezet. Als je de speler met een kabeltje aansluit op je PC en dan kijkt met de Windows-verkenner, zie je dan je liedjes? Als je op eigenschappen klikt, rechter-muistoets op verwisselbare schijf, kun je zien hoeveel ruimte er over is en hoeveel in gebruik. Is er één verwisselbare schijf te zien of twee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Te weinig gecomprimeerd bij overzetten naar MP3. Even opnieuw doen. 128 kbps is goed genoeg, een pietje precies gaat misschien naar 192 kbps.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit zelf op 320 kbps, maar ik draai voornamelijk op mijn hifi set. Heb ook een mp3 speler van 1GB en krijg er toch wel 5 tot 7 volledige albums op.

Dus je muziek opslaan als MP3.

Wat ook kan is dat er een voorbeeld filmpje op het apparaat staat. Ik heb een Philips GoGear, en daar was dat het geval. Meteen erafgegooid, want dat kost kostbare ruimte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou kijken of de muziek wel in het goede bestand staat WMA of MP3. Not zoals mijn voorganger zei moeten er voldoende albums op 1 GB. kunnen.
Ik doe het als vogt: Cd in disk van de computer, FF wachten totdat ie hem herkent optie Rippen kiezen (duurt even) Als ie daar mee klaar is staat de muziek in WMA formaat in Mijn Muziek. Nu nog copieren (contr.c) en in je MP3 plakken (contr.lv) Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
NOT is NET zoals mijn voorganger zei
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk naar de grote van het bestand!!!!!!!!!!!
Staan er misschien al wat liedjes op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grootte