ik zoek noordopjes met een goed geluid en die niet zo duur zijn max €30,-. weet iemand goede oordopjes voor een redelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Het beste antwoord

Apple oortjes zijn niet echt optimaal voor muziek luisteren. Maar als je nog wil kunnen horen wat er om je heen gebeurt zijn ze wel handig.
Qua in-ears zou je de Sony EX33LP of EX57LP kunnen nemen. De EX33LP heeft iets meer bas dan de EX57LP, maar het is wel een beetje gepeuter met die dopjes (wat ik persoonlijk erg irritant vind). Het kan ook een beetje onnatuurlijk klinken als je geen bas gewend bent (mijn ervaring).
Maar met eerdergenoemde Sennheisers kun je waarschijnlijk ook niet fout gaan.

http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=EX33
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=EX57LP

Toegevoegd na 1 minuut:
Een EX33LP die ik had ging trouwens ongeveer een jaar mee voordat een van de dopjes ermee ophield.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik gebruik al me hele leven de Apple oortjes, ik vind dat voor €25,- een hele goede kwaliteit! en er zit 2 jaar garantie op voor niet zichtbare schade!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt de Apple oortjes(kreeg ze bij mijn iPhone) heel erg slecht.
Niet zuiver en het geluid is minder(zachter) dan anderen.
Staat hier ook om bekend.
Ik heb ze nu van Philips en die zijn veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Apple Design voor een mooie prijsje. Daarom koop je de Apple Oordopjes. Niet omdat ze de beste zijn, maar omdat ze goed en mooi zijn. Ook zitten ze heerlijk in je oren. Bij de meeste oordopjes moet je kussentjes hebben anders vallen ze er steeds uit. Dus +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaken verschillen :) Ik heb nooit echt iets anders gehad dan apple dus ze kunnen gelijk hebben. Ik ben er in iedergeval tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het aan mij lag haalde ik alleen de apple oordopjes. Maar omdat ik mijn oordopjes echt om de maand moet vervangen (onzorgvuldig gebruik) is het beter voor mij om philips oordopjes te kopen van een tientje :p
dre oordoppen/hoofdtelefoon zijn echt super goed, gaan lang mee, wel iets duurder denk zn50 euro! wellicht kun je ze goedkoper krijgen via marktplaats/ebay! maar deze zijn echte super ook mooi geluid enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel mij maar eens waar jij echte nieuwe Dr.Dre's vind voor 50Euro... Precies, die zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo 50 euro is erg goedkoop als je het vind bestel ook voor mijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ebay is your friend! ik heb ze zelf gekocht daar... :) en ben er erg blij mee.. zo ver ik weet zij ze echt aangezien ze in originele verpakking kwamen!
Sony oordopjes zijn fijn. Kosten € 9.99 bij Kruidvat (verschillende kleurtjes). Ook te koop daar : Phillips voor maar €4.99 .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze gaan niet lang mee, zijn zo kapot...
Ik heb Sennheiser CX 250 (Zwart) en ben er zeer tevreden mee. Het geluid is fijn, ze zitten comfortabel, en mijn omgeving hoeft niet mee te genieten, dus ik kan ze ook gebruiken als ik in de bibliotheek zit te studeren. Ze kosten E29,99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sennheiser is super inderdaad!
ronaldP
12 jaar geleden
Heb deze ook... probleem is alleen dat de snoertjes snel kapot gaan. Heb nu een Sennheiser cx-281. Beter geluid (met name diepere bass) en de snoertjes zijn wat dikker waardoor ze minder snel 'knikken'. Ook zit er een volumeknop in het snoer waardoor je je telefoon/,p3 speler in je zak kan laten zitten als je hem harder/zachter zet.
ronaldP
12 jaar geleden
http://www.redcoon.nl/res/shop/cataloge/product_315/B226525.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! ik heb creative oordopjes die bijna hetzelfde zijn, er zit echt een super bass is en de kwaliteit is perfect!, wel uitkijken bij het draadje, bij mij zit de plug nu met een tapje door het breken
Ik heb een tijdje de Sennheiser CX 300-II Precision gehad. Erg goed geluid en alle tonen waren goed te horen. Voor de CX 300 had ik goedkope oortjes van de kruidvat of bruna, maar je merkt zeker weten een groot verschil. De goedkopere in-ear dopjes zitten vaak niet lekker en geeft een slecht geluid (vaak heel hol).

Nu heb ik Dr.Dre in ear oordopjes. Ik merk waardegelijk verschil tussen de CX 300, maar een erg groot verschill zit er niet tussen. De Dr.Dre zijn net iets helderder en hoge en lage tonen worden wat beter weergegeven.

Zoek via Tweakers.net naar de Sennheiser CX 300-II Precision. Ze kosten nu 33Euro, iets duurder, maar ze zijn het zeker waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In vind in-ear oortjes heel fijn, je kunt skullcandy of dr dre's kopen, maar die zijn wel wat duurder.

Je kunt ook op http://gratisoortjes.nl/ kijken, enquete invullen en gratis oortjes!