waarom speelt mijn mp4 speler geen video af???

mijn difrnce mp1860 sdpeelt geen video s af ik heb ze omgezet naar amv maar speelt niets af wie kan mij helpen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Pak de bijbehorende CD met AMV converter en volg de instructie zoals in de manual:

8. (AMV) conversie hulpprogramma installeren:
Let erop dat u Windows media speler 9 en Directx9.0 heeft geïnstalleerd alvorens deze
software te installeren
1. Doe de Cd in de Cd-speler van de computer en open de drive in Verkenner.
2. Start Setup.exe om de software te installeren, herstart daarna de computer.
3. Kies menu: start---programma’s---mp3 speler hulpmiddelen---AMV conversie
4. Er verschijnt een venster, kies het bestand dat u wilt converteren, kies daarna
de map waar het nieuwe, geconverteerde bestand komt te staan en klik op
“start conversie”