Wat moet ik doen om me nieuwste versie itunes te installen?

Itunes gaf de melding nieuwe itunes beschikbaar, update dus, dus zoals altijd klik ik op automtisch bijwerken, dan heeftie em gedownload maar halverwege de installatie geeft hij een melding dat er een fout opgetreden is, en dat het dus via extra,s handmatig moet doen, maar opnieuw dezelde foutmelding.heeft iemand dit prob. Ook? En zoja wst te doen? Bijv dank!!!!!!!!

12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Verwijder je oude iTunes en installeer de nieuwe versie. Dit zou wel moeten werken dan.