Bestaat er een geluidsrecorder die alleen opneemt als er geluid is? Zo ja, waar kan ik die kopen?

Dus een recorder die geluid herkent en dan pas inschakelt. Ik heb wat zitten googelen maar ik kan niks vinden. Toch lijkt het me wel dat zoiets bestaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
5.7K

Antwoorden (4)

Ik weet dat oude speech recordertje op die manier werkten met van die kleine cassettebandjes
er zal vast een moderne versie van zijn
voice recorder is waarschijnlijk de beste zoekterm op google
en kijk bij de specificatie of die functie beschreven word
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan, maar toch bedankt :)
Bijna elke dictafoon heeft deze funtie.

http://www.zoekertjes.net/audio/bandrecorders/74392/dictafoon-philips-lfh-600-met-garantie.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de moeite van het zoeken, maar waar zie je staan dat hij pas opneemt als hij geluid hoort? Ik zie wel dat hij met de stem aan gedaan kan worden, maar betekent dat ook dat hij opneemt zodra hij geluid hoort? Ongeacht wat je zegt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb even voor je gegoogled http://www.voicerecordershop.nl/product/68378/philips-digital-voice-tracer-600-512-mb.html
Deze uiterst slanke en duurzame voicerecorder laat zich aansturen door uw stem, en begint met opnemen zodra u spreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik ja! Dank je, misschien is hij nog wel ergens te koop :D
Een automatische spy-voice recorder heet zoiets,
Hier zijn ze te verkrijgen ( nou, krijgen...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oef, die zien er goed uit, maar zijn inderdaad niet zomaar te krijgen! Wat een prijzen! Toch bedankt :)
een pmr (kleine walky talky) en babyfoon heeft deze functie ook.
Dit is dan de VOX functie
Voice operated transmission
Google daar maar eens op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarmee krijg ik inderdaad wat nuttige resultaten. Dank je wel!