Kan je wifi kapot gaan door het repareren van het scherm? (iPod)

Mijn vriend heeft laatst zijn scherm laten repareren en sinds dien doet zijn wifi het niet meer (goed). Kan dit komen door de reparatie en hoe dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Zeker kan dat. De iPod is een uiterst fijn gevoelig high tech apparaat waarmee zeer secure dient te worden omgegaan. Het is daarom ook bijna niet serviceable. Heel vaak worden gegronde reparatie verzoeken aan Apple gehonoreerd met een nieuwe iPod ipv de reparatie daadwerkelijk uit te laten voeren.
Als de reparatie door Apple gedaan is, terug sturen met een duidelijke omschrijving van de klachten en methode de problemen te herhalen.
Als de persoon de reparatie 'elders' heeft laten uitvoeren dan proberen daar verhaal te halen.