Mijn versterker Yamaha AX 392 wil ik vervangen om mijn Eltax Monitor luidsprekers maximaal te laten presteren. Wie heeft een suggestie ?

Om het betaalbaar te houden wel redelijk geprijsd.
Het zal waarschijnlijk een Markplaats.nl aanschaf worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb onlangs voor een prikje (E42,-) een Primare A20 bij een kringloper op de kop getikt.
Het geluid van deze 10 jaar oude bak is toch aanmerkelijk beter dan van een nieuw massa product.
Rustig wachten tot zo'n ouwetje voor een redelijke prijs voorbij komt zou ik zeggen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zat wel een diepe kras in het front vandaar extra goedkoop.