hoe fix ik het probleem met de x-530 ?

hallo, ik heb een probleem met de X-530 audio installatie,
er zitten 3 audio input kabels in namelijk de groene, oranje en een zwarte..
is er een of andere splitter dat die drie kabels naar 1 kunnen zodat ik het op mijn laptop kan gebruiken ?
of in iedergeval iets waarmee het in mijn tv kan..
zo ja, geef alstublieft een linkje naar webshop waar ik die kan kopen of een winkel ofzo.

Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je moet de audio out van je laptop met de groene ingang verbinden. Dat doe je met een jack-jack kabel.

Toegevoegd na 2 minuten:
In principe kan je het met die kabel ook op je tv aansluiten als de koptelefoon uitgang gebruikt.

Toegevoegd na 15 uur:
Met dank aan linden015:

Let op het moet wel een 3,5 jack - 3,5 jack zijn, ook wel aangegeven als 3,5 mm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op het moet wel een 3,5 jack - 3,5 jack zijn, ook wel aangegeven als 3,5 mm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor jou, zal hem even toevoegen.