hoe zet ik muziek op mijn ipod touch?

Via itunes kost het geld, apps kosten geld. Zijn er ook mogelijkheden om er gratis muziek op te zetten? Zo ja, welke? Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Download youtubedownloader werkt vrij gemakkelijk, je kopieert de link van het filmpje naar het programma dan downloaden. Als deze klaar is convert je de muziek naar het bestand dat je wil ( mp3, mp4 ). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was toch niet de vraag?
Je kan op de computer bittorrent downloaden en dan kan je via theparitebay.com downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een nummer graag wilt downloaden, kun je op google de artiest en de titel eronder invullen. Als je daarachter het woordje zippy of zippyshare zet dan kun je hem beluisteren en gelijk gratisis downloaden. soms staat er ook onder mediafire, dan kun je hem via dat downloaden. er zijn ook tal download programma's zoals spot net die vragen een kleine vergoeding maar je kunt dan altijd downloaden. films en hele albums.
ook heb je het progamma bearshare, daar kun je ook gratis downloaden, maar de kwaliteit is zeer slecht. het beste kun je dus voor zippyshare gaan. Succes!
ik voeg er even een voorbeeld bij.

Bijvoorbeeld het nummer lady gaga - pokerface
typ je in op google lady gaga pokerface zippy