Ik heb mijn boxen opnieuw aangesloten ivm verbouwing. Hoe maak ik ze alle 4 werkend?

Ik heb alle plugs in de subwoofer zitten, zoals voorheen. Nu heb ik via testen van mijn audio ( Realtek HD Audio) gemerkt dat ze wel alle 4 werkend zijn. Met die test gaat hij elke box af en speelt een muziekje. Alleen als ik vervolgens iets afspeel dan speelt hij het alleen op 2 boxen af en niet op 4.

Toegevoegd na 4 minuten:
ook de groene en zwarte audio kabels zijn achterin mijn pc aangesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Aangezien ze het met het testen doen, zijn ze goed aangesloten.

Waarschijnlijk staat je pc nog ingesteld op 2 boxen. Bij de instellingen kijken dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als toevoeging op het antwoord hierboven; het kan ook zijn dat in het spel / programma dat je draait deze instelling ook toegepast moet worden. Sommige spellen en programma's gaan standaard uit van 2 speakers. Dit is niet altijd te wijzigen maar soms is er een dergelijke optie te vinden. Als de speakers goed aangesloten zijn dan moet het als 't goed is werken.

Succes :)