Denver ipod speaker doet raar?

Ik heb een denver ipod speaker gekocht maar wanneer ik muziek wil luisteren gaat het geluid vanzelf omhoog.
Als ik hem uit-en weer aanzet doet hij het weer.
Wat moet ik doen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat het contact van het volume-omhoog knopje niet helemaal jofel is. Bij Bose hebben ze een tiptoets dit zo gevoelig is, dat die al werkt als je je vinger erbij in de buurt houdt (vind ik irritant) - zoiets zou het ook kunnen zijn, maar dat kun je zelf het beste beoordelen, het is ook niet bekend wel type je hebt. Denver maakt meerdere, maar ik denk dat het de IFM-15 is.

Het klinkt er naar dat je even terug moet naar de winkel en om een omruiling vraagt, afhankelijk van de termijn voor omruilingen zijn ze dat verplicht. Anders wordt het een reparatie onder garantie.