Wat kosten oordopjes voor muziekgebruik bij de Hema?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou die van de HEMA niet aanraden. Koop er een van Skullcandy of Apple. Deze zijn wel duurder, maar hebben veel meer kwaliteit. Als je echt goed wilt luisteren moet je een koptelefoon kopen. Een van Sennheiser, Trust, Skullcandy enz. Je moet ook opletten of er een kleine of grote stekker op zit. Als er een kleine op zit moet je ook kijken of er twee of drie zwarte streepjes zitten op het stalen gedeelte van de stekker. Op zich kan je een goede koptelefoon krijgen met een kleine stekker en ook nog onder de € 25 euro. [Kijk in de bronnen. Ik heb deze persoonlijk ook. Wel zonder muis. Er zit een controll aan de draad dus je hebt je apparaat niet nodig voor volumeregeling. Bronnen:
- http://www.dixons.nl/trust-headset-mouse-evening-cool.html

Antwoorden (1)

Ze kosten 7,95
En ze zijn zeer goed ik heb ze zelf al een half jaar zonder problemen.

Toegevoegd na 3 minuten:
of bedoel je tegen hard geluid die kosten 3,25
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik heb ze al een half jaar zonder problemen (behalve soms kwijt zijn enzo maar dat ligt niet aan de oordopjes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dezelfde ervaring, ik vind het geweldige dopjes! ze blijven goed zitten en het geluid is zeker 10x beter dan de dopjes die ik ooit voor 40 euro bij mediamarkt heb gehaald!
En de kleurvariatie is leuk.