Mijn boxen zijn kapot, hoe krijg ik de muziek weer uit mijn beeldscherm?

Mijn beeldscherm van me pc is ook mijn tv.
Helaas zijn mijn boxen van me computer kapot gegaan, maar het is ook mogelijk om de muziek dus uit mijn beeldscherm te laten komen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet aansluiten??? kan iemand me helpen. Toen ik hem voor t eerst gebruikte kwam de muziek wel uit het beeldscherm, maar na dat ik boxen had aangesloten niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Er zullen achter op die tv wel een rode en witte tulpaansluiting zitten of er zal een 3,5 mm aansluiting aanwezig zijn.Dan is het een kwestie van gewoon een verloopkabeltje van 3,5 mm plug dat je achter in de geluidsuitgang van je pc steekt(groene bus) naar twee tulpstekers of naar een 3,5 mm plug die je weer achter in de tv steekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit werkt niet, ik hb alleen maar rood, wit, geel kabeltjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er achterop de PC ook een gele bus op de beeldkaart(video out) kan je die met een tulp op tulp kabel op die tv aansluiten en dan je met een verloopkabel the die anderen aan de geluidsuitgang verbinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een kabel hebt die aan de kant van de tv rood-wit-geel heeft, en aan de kant van de pc een stekker die in de pc past is dat ook goed.
Geel = beeld. Rood/Wit zijn geluid Rechts/Links. Dan wel de TV op de ingang zetten, die hoort bij die aansluiting (bv Ext3).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.En dan zal je misschien die rode en dat witte stekkertje met een verloopje naar je pc voor het geluid moeten brengen.
De tv op een andere manier aansluiten op de pc, met een aansluiting die wel geluid doorgeeft.
Toevallig heb ik van de week een antwoord gegeven bij een andere vraag hierover. Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/geluid-televisie-meerdere-beeldschermen-aansluit.269711#1112222
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere boxen aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop nieuwe boxen