hoe registreer ik mijn ipod touch?

ik heb een ipod touch maar kan hem niet registreren omdat mijn ouders een andere credit kaart hebben dan die je nodig hebt, nou heb ik van iemand gehoord dat je ook zonder kan doen hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik las het volgende op Internet:

"Vanaf nu kan je ook zonder een code of creditcard een App Store account aanmaken. Om dit te doen download je eerst een gratis applicatie van de Appstore en dan selecteer je "New account" (kortom, je maakt een geheel nieuw account aan). Vervolgens zal je bij de betalingsopties een optie "None" vinden."

Je kunt dus na het aanmaken van een nieuw account bij de betalingsopties aangeven dat er geen creditcard gekoppeld moet worden. Dit doe je door "None" te kiezen.