kun je een draad van bose boxen door knippen en een extra box aansluiten?

bij bose zou het niet kunnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Kan wel, maar je gaat wel vermogen delen, wat ten koste gaat van de geluidskwaliteit.
jc54
12 jaar geleden
Bose apparaten zijn gesloten systemen, dat houdt in dat je geen boxen toe kan voegen op de bedrading van Bose. Je kan wel een extra zone toevoegen, dit kan alleen op de lifestyle systemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee,je beinvloed het geluidsspectrum zodanig dat het voor geen meter meer klinkt,t''is al niet geweldig maar dan is''t niet meer om aan te horen.