Hoeveel GB blijft er over op een iPod touch?

Hee iedereen,
ik zit erover te denken een nieuwe ipod te kopen (4th Generation) van 8GB, maar ik vroeg me af hoeveel GB daarvan beschikbaar is? Want op mn oude iPod touch (ook 8GB) is er maar iets van 6,5 GB beschikbaar ookal is hij helemaal leeg, gewoon door de apps die er al op staan en de software enz.
Iemand met een iPod 4th G die dit weet?

thanx!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er maar 1,5 GB over is lijkt me een beetje weinig. Bij je nieuwe zou ik niet gaan beknibbelen en gelijk voor het geheugen gaan die je denkt nodig te gaan hebben. Dat is toch heel wat prettiger dag het om te draaien en het te gaan doen wat er over blijft.
Ik op mijn iPhone 32 GB en zit soms ook aan het plafond, omdat ik er veel meer muziek op wil hebben dat hij aankan. Want met 300 apps schiet het ook aardig op :P (Heb daarom gisteren maar eens 'schoongemaakt' en had voor WiFi sync 500 MB nodig die er niet meer opzat. Nu weer 5 gig extra ruimte :)

Het beste antwoord

Capaciteit is inderdaad maar 6,5 GB....

Maar dat vind ik nog best wel veel hoor... Dat zijn toch ruim 1000 muziekbestanden... (Als je er helemaal geen apps aan toe zou voegen) het ligt er een beetje aan wat je er allemaal op wilt zetten... Als je er allemaal films op wilt zetten is 8 GB niet veel nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf een 32GB en ik heb 19 gig over met 6 rijen met apps en 24 muziekjes en 6 films