Hoe moet ik mijn microfoon aansluitten op mijn USB mixer?

Waar kan ik mijn usb mixer vinden in Cubase 6?
Als ik mijn microfoon erop aansluit gebeurd er niks. Wat moet er in de Inputs Line/Inster?
Ik heb nog geen monitoren dus doe het met een koptelefoon.
Ook kan de computer mijn usb mixer helemaal niet vinden.

Mis ik een kabe? Doe ik wat verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ligt het eraan dat je computer en of cubase de usb mixer niet herket. Zoals Cashher al zij 'heb je wel de drivers geinstalleerd?'
Als het goed is is er ook een cd bij de usb mixer, daarop staat vaak de benodigde software op die nodig is om de usb mixer op uw computer te laten werken.
Mocht je alles tog correct hebben geinstalleerd dan kan het ook nog zijn dat je computer denkt dat je nog alles via je oude geluidskaart afspeelt en aansluit.