Mijn oortjes gaan altijd heel erg snel kapot weet iemand wat ik daar tegen. kan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Zo min mogelijk oprollen, en als je het doet, niet te strak. Dit veroorzaakt namelijk kabelbreuk waardoor ze inderdaad sneller kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven staat inderdaad zo min mogelijk oprollen. Ook gewoon voorzichtig zijn met opbergen en derlijke. Ik weet niet welke kwaliteit oortjes je hebt, want daar kan het ook aan liggen? Ik had weleens oortjes van 1,50 die na 1 dag al kapot waren. Maar mijn HTC oortjes houden het al behoorlijk lang uit. Dus misschien een keer investeren in wat betere kwaliteit oortjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, mijn htc oortjes zijn ook nog steeds goed, is het dat de oortjes die je bij je telefoon krijgt steviger zijn ofzo?