ik wil een draaitafel kopen voor m'n verjaardag... weet iemand een betaalbare draaitafel voor virtual dj op een Acer?

ik zoek een mooie betaalbare draaitafel met bijv. een usb aansluiting/oplader, die op virtual dj past of een eigen software heeft!
specificaties van m'n laptop: Intel Pentuim dual-core Inside, Acer Aspire 5730Z, 320 GB HDD
geld: denken rond €100-€200

Gr.Maurice :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Bij de Kijkshop en de Blokker en het Kruidvat verkopen ze USB-draaitafels, van 50 euro tot 60 euro.

Toegevoegd na 32 seconden:
zit software bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn niet pitchbaar, en de software zal zijn om platen over te zetten naar mp3, niet om als controller te gebruiken in dj software. Maar de vrager is ook niet al te duidelijk in de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk... maar als ik een vraag krijg waarin staat dat er een draaitafel aan een laptop moet worden gekoppeld, tja,....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mar toch dankjwel want zoiets zoek ik juist^^

Andere antwoorden (2)

Reloop digital jockey 2 interface edition.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer 2e hands een echte Technics te bemachtigen in plaats van zo'n speelgoed USB ding!
Dát klinkt pas goed, en heb je bovendien ook echt wat aan bij je DJ acties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bedoel je een controller?