stel: je wilt je sweet 16 geven op een verlaten rotonde... je wilt op je party natuurlijk harde muziek hebben, hoe kom je aan stroom?

bestaat er iets met een stekker wat een accu oplaat en dat je daarna stroom heb uit je stopcontact?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Je zou een aggregaat kunnen gebruiken.

Deze draait op benzine/diesel waarmee je stroom op kunt wekken.
Maar vraag wel even bij je gemeente na of het mag, volgens mij is dat namelijk heel erg illegaal.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik bedoel natuurlijk het feestje en niet de aggregaat (maar dat kon je zelf waarschijnlijk ook wel bedenken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zul je een aggregaat aan moeten schaffen.
Dit is een apparaat dat 220 volt kan leveren.
Meestal loopt zo,n apparaat op benzine.
En kun je op plaatsen waar geen stroom is,toch van stroom gebruikmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien lijkt mijn antwoord teveel op dat van de gene die het eerst antwoordde.
Toen ik de vraag zag stond dat antwoord er nog niet.
Maar van een min lig ik niet meer wakker.
Die tijd heb ik al gehad.
MissBiggie
12 jaar geleden
de gulle minnaar is weer actief. er staan overal minnetjes.
Je zou een generator kunnen huren voor een dagje en dan heb je gelijk groot vermogen met 220V.

Of als je met een auto erheengaat kan je een omvormer in je sigaretten ding doen, dan kan je dus 12v omzetten naar 220v wat je thuis dus ook hebt en daar je stereo enz aansluiten, en je hebt een draaiende installatie.

Nog suc6 met je party *_*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een omvormer gebruiken om van 12 V accu een 230 V wisselspanning op te wekken, maar je zult voor de harde muziek toch gauw een 500 W exemplaar nodig hebben.
Op een normale autoaccu zal het geheel maar een uurtje of anderhalf werken dus een klein aggregaat zal in de praktijk beter werken.
Een ander alternatief is het gebruik van een versterker die rechtstreeks uit 12 V gevoed kan worden, de muziek kun je draaien op een laptop die je via de versterker laat spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top antwoord! (; bedankt!
Je wilt harde muziek hebben:
Nou neem gewoon een auto met een redelijke geluidsinstallatie, zet de deuren open en draaien maar, het zal je verbazen hoe hard dat nog gaat!