Kan je Itunes ook omzeilen?

Ik wil muziek uit Itunes halen maar dat kost geld maar bij Spotify staan niet alle liedjes erin. en ik wil die liedjes van ITunes gratis luisteren kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee dit is niet mogelijk, je hebt wel verschillende websites en programmatjes waarmee je muziek kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je hoeft niet persee van itunes te downloaden , je kunt gwn een muziekje downloaden als een mp3 bestand en dan als je het in je iphone/ipod wilt stoppen moet je de mp3 bestand gwn slepen naar de itunes bibliotheek en dan heb je het .