Krijg ik te maken met invoerkosten? Dealextreme

Het was me nog niet helemaal duidelijk of ik dit mag vragen na het lezen van de richtlijnen. Sorry als het niet mag.

Hey.

Ik wil graag een aantal producten kopen op Dealextreme. Waaronder dit : http://www.dealextreme.com/p/designer-s-foldable-on-ear-stereo-headphones-with-control-talk-for-iphone-4-3g-3gs-red-55875. Krijg ik dan te maken met invoerkosten, en zo ja hoeveel ongeveer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb ooit een Ipod AV snoer gekocht via deze site en dat kwam zonder extra kosten binnen. Ik betaalde alleen het ding plus verzendkosten. Grappig was wel dat een Amerikaanse site was, maar het product HongKong als afzender had.
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ik zie het, dan is die 52 euro de eindprijs die je betaalt. Ik had een kabeltje van een paar euro en daar kon kennelijk de verzending niet meer vanaf. Leuke koptelefoon trouwens.