Hoe kan ik in het programma Audacity, een liedje opnemen die precies gelijk loopt met een karaoke versie? zie beschrijving

Ik wil dus graag een liedje opnemen waarbij ik direct over een karaoke versie heen kan zingen, zodat het gelijk loopt maar ik snap niet hoe dit moet kan iemand dit misschien aan me uitleggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik doe het trouwens met een headset.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.4K

Antwoorden (2)

wat dacht je van deze ? 30 dagen probeer versie ?
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
lijkt me wel, het valt zeker te proberen toch ?
volgens mij kan je je karaoke versie invoegen
ik weet alleen niet op het mp3 is of zo maar dat kan je eventueel veranderen
succes tip maak eerst een kopie van je originele karaoke versie dan verlies je die in elk geval niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee kun je eigen karaoke files maken.
Dus tekst dat samen loopt met muziek.
Niet wat vraagsteller zoekt dus.
In Audacity bij Project > Audio (Ctrl+I) importeren kiezen en je audiofile laden.
Vervolgens zorgen dat je in Bewerken > voorkeuren (Ctrl+p) zorgen dat je de Audio I/O opnemen apparaat goed heb staan.
Ook mogelijkheid om bij opnemen gelijk ander sporen af te spelen aanvinken hier.
Mogelijk dat je ook in je window mixer (luidsprekertje bij klokje rechtsonder dubbelklikken) de juiste ingang (je microfoon van headset) bij opnemen moet kiezen.
In Audition op opname klikken (rode knop) en zingen maar.
Veel plezier.