Kan je met een iphone hetzelfde als met een ipod touch en kan je dan met iemand die een ipod touch heeft gewoon praten en chatten?? enzovoort??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Verschillen iphone en ipod touch:
1. iphone heeft belfunctie, ipod touch niet
2. iphone heeft 3g, dat betekent dat je met een abbonement overal kan internetten, de ipod touch heeft dit niet.
Je kan met een ipod touch ook gewoon op msn, facebook en hyves. Whatsapp kan in principe ook, alleen niet op een legale manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een iPhone kun je gewoon hetzelfde als met een iPod touch. Je kunt zelfs meer. Msn, skype, pingchat, viber zijn manieren om te praten tussen iPhone en iPod. Bij iPhone Kun je ook whatts app downloaden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een iPod Touch kun je niet bellen, met een iPhone dan weer wel. Maar je zou bijvoorbeeld wel weer de app FaceTime kunnen gebruiken om te bellen en eventueel te beeldbellen over het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt als volgt; de ipod bezit niet de functie voor mobiel internet. Je zult dus gebruik moeten maken van WiFi of draadloze verbinding. Daarbij kun je met oudere ipod geen foto's maken. De ipod is dus vooral bedoeld voor muziek en app's. De iphone is bedoeld voor het gebruik als mobiele telefoon maar is verder identiek aan de ipod. Hopelijk was deze info nuttig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja een ipod touch is een kopie van de iphone alleen kan hij niet bellen.