krijg me cd wisselaar niet open. zit in een renault laguna merk is cabasse. wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Kijk even of er een klein gaatje in de voorkant zit, dat is vaak een toegangspoortje tot uitgooien van de cd... Steek daar een paperclip in, die je opengevouwen hebt... Dan kan het zo zijn dat hij toch de cd eruit gooit...

Is dat niet het geval, dan kan ik je niet verder helpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het laatste geval,
Haal de CD speler los, en haal de bovenkap er af, vaak kun je dan wel bij het CD meganiek.

Als je hier allemaal geen zin in hebt, zou je hem naar de garage kunnen brengen, ook kun je gaan trekken/breken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb dit ooit eens gehad, ben blijven drukken op het eject knopje.
Na 35 keer kwam het er toch ineens uit
Bronnen: