Waar zou ik een mini-disc speler/recorder kunnen kopen?

Ik had er een als onderdeel van mijn Kenwood audioset (40 cm breed) maar die heeft het opgegeven. Ik ben in winkels en op internet op zoek geweest naar een nieuwe, maar zijn niet te krijgen.
Ik weet dat MD's nooit populair zijn geweest in Nederland, maar ik werk er graag mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog een bijna ongebruikte Pioneer MiniDisc Recorder in doos liggen. Stuur me een PM en voor een schappelijk bedrag is hij van jou. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MelodyDeluxe: nee ik zoek een stationaire.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
domtic, klinkt interessant, maar ik moet een paar dingen weten:
- wat zijn kleur en afmetingen
- is het een recorder/player
- wat vraag je er voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een zwarte Pioneer MiniDisc Recorder (MD-J707) in vaste systeembreedte (ik zou hem uit de doos moeten halen om het na te meten, maar ik denk zo'n 42 cm breed, 30 ?cm diep en 8 ?cm hoog). Bijna ongebruikt en zgan voor 75 EUR.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domtic, laat me aub je e-mailadres weten, dan kunnen we verder onderhandelen. Ook je huisadres voor evt. ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als PM (persoonlijke mail) verstuurd.

Antwoorden (1)

Op marktplaats en dergelijke sites zijn ze voor ongeveer € 70 euro tweedehands te koop.
Nieuwe zul je in de winkel niet snel aantreffen, juist deze maand heeft Sony de productie van MD-walkmans gestaakt.

Toegevoegd na 13 minuten:
Sony gaat voorlopig nog wel door met de productie van MD-schijfjes, het is dus nog best rendabel om een leuk tweedehands apparaat aan te schaffen.
Omdat de aansluitingen van audio-apparatuur universeel is hoef je niet beslist een Kenwood MD aan te schaffen, er zijn sowieso veel meer Sony apparaten te vinden.