Hoe haal ik mijn ouders over om betere speakers te kopen?

Ik wil graag een logitech z-5500 van marktplaats kopen, de man die hem verkoopt woont dicht bij mij in de buurt, nu alleen nog mijn ouders overhalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik ken het gevoel dat je hebt, vroeger wilde ik ook vaak apparatuur aanschaffen waarvan mijn ouders het maar onzin vonden.

Maar het is goed dat je probeert ze goedkoper te krijgen door ze tweedehands te kopen. Deze set van Logitech is een van de beste die je kunt krijgen. Voordeel is dat ze ook op lager volume uitstekend klinken en omdat het een 5.1 set is, hoor je overal geluid waar je je ook in de kamer bevind.

Beloof dat je de speakers niet TE hard zet en dat je de boel zachter zet zodra je ouders dat vragen. Dan zullen ze je dat plezier echt niet misgunnen.

Zorg wel dat je de luidsprekers uitprobeert voordat je ze koopt, als er een is opgeblazen loopt de aankoop uit op een teleurstelling.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als jij het zelf betaald, of jij deels, dan maak je al een betere kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betaal alles zelf:) maar dat is niet genoeg, ze zeggen dat ik hem toch niet voluit mag zeggen dus dat het totaal geen zin heefT:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dat is goed. Nouja het is je eigen geld. Lijkt me dat je zel mag bepalen wat je ermee doet. Of willen ze dat je nu alvast spaart voor de uitzet ofzo?
Onderbouw waarom je deze speakers nodig hebt en waarom ze beter zijn dan degene die je hebt. Als je ze alleen masr mooier vindt, heb je weinig kans dat ze ze voor je betalen, maar als er beter geluid uit komt dan maak je al meer kans. Laat zien dat je ook naar alternatieven hebt gekeken, maar dat deze toch echt de beste zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En maak je kamer geluidsdicht..;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamer geluidsdicht maken mag niet:S te duur zeggen ze, ik betaal trouwens alles zelf, mijn ouders vinden het alleen zonde van MIJN geld
zeg dat er op een laag volume mooier geluid uit komt, dus dat je ze dan niet meer zo hard hoeft te zetten...