Hoe noem je zo een kabel?

Op 1:08 http://www.youtube.com/watch?v=c2U8SonHfzk laat deze meneer een kabel zien, hoe noem ik deze en waar kan ik dit kopen?

Moet werken in combinatie met deze kabel: http://www.dealextreme.com/p/gold-plated-vga-cable-for-xbox-360-160cm-length-82059

Ik wil namelijk mijn xbox 360 aansluiten op mijn beeldscherm via VGA. Het geluid moet dan via mijn koptelefoon 3.5mm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Female jack 3,5" naar female tulp.

Je hebt de juiste kabel te pakken, dit zou moeten werken.

Toegevoegd na 55 seconden:
Tulp wordt ook wel phono of rca plug genoemd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuus 3,5" moet mm zijn, 3,5" is stukken groter :P

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben aan het zoeken naar een site die er een verkoopt maar ik vindt alleen combinaties van male-female of female-male. Je kan dit oplossen door een female-female stekker te gebruiken, dit is echter niet aan te raden, elke extra verbinding moet je proberen te voorkomen. Als iemand er wel een vindt zet het maar in de reacties.

Toegevoegd na 18 minuten:
Enige wat ik vinden, met dezelfde functie is dit, wel op Ebay.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, een verbindinkje meer of minder maakt onder droge omstandigheden niet zoveel uit hoor, als je daar bang voor bent dan kun je altijd nog de vergulde versies kopen. ;-)
De correcte benaming is een verloopkabel van 2x cinch female naar 3,5 mm stereojack female.

Toegevoegd na 12 minuten:
Als je beide producten van Conrad bestelt dan kun je de aansluiting hiermee maken.

Toegevoegd na 19 minuten:
Bij Conrad vond ik de female - female versie niet, wel de onderstaande van de afbeelding 2x cinch male naar 3,5 mm stereojack female.