hoe kan je op je ipod touch foto's uit je foto bibliotheek verwijderen? En kan ik het dan ook via mijn ipod touch doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja en nee. Je hebt 2 soorten mappen op je iPod. Bij de 4de Generatie heb je "Filmrol" en "Foto bibliotheek". In de filmrolmap zitten alle screenshots en foto's die je hebt gemaakt met je iPod. Die kan je verwijderen door op het prullenbakje te drukken. Maar de foto's in foto bibliotheek kun je alleen verwijderen door je iPod via iTunes aan te sluiten. Dus je kan alleen je filmrol foto's verwijderen op je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Je bedoeld gewoon uit je fotoalbum? Dan moet je op de foto klikken zodat je deze full screen krijgt, en dan staat onderin je scherm een prullenbakje, daar tik je op (soms moet je een keer op de foto tikken om het prullenbakje te krijgen)
Je kan ook in het fotoalbum zelf rechtsboven op een pijltje tikken, zo kan je er meerdere tegelijk verwijderen (ook delen, kopiëren en afdrukken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op een foto. Klik dan op het prullebakje rechts onderin en dan op verwijder. Je kan ook bij het foto overzicht op dat vierlant met dat pijltje rechts bovenin en dan kan je er meer tegelijk selecteren en ze tegelijk verwijderen.