is het mogelijk op liedjes op je ipod in een afspeellijst te zetten zonder dat deze in je bibliotheek komen?

ik wil een aantal nummers in een afspeelijst op mijn ipod maar die wil ik niet tussen mijn nummers in de normale bibliotheek. maar dit gaat automatisch via Itunes hoe kan ik dit veranderen dat hij wel in mijn afspeellijst komt te staan maar niet bij mijn nummers op mijn ipod.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee dit kan niet, als je een paar nummers niet bij je muzie moet hebben moet je een afspeellijst maken