Hoe komt het dat de behringer dx2000 overal in de aanbieding is?

Ik ben van plan om deze mixer te kopen en hij is overal af geprijsd en komt pas weer over een aantal weken binnen, hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Het is een leuk beginners merk om te mixen, Behringer is een B-merk.
Qua sync lopen is het niet t beste spul maar leuk om mee te beginnen.
Aangezien vele jongeren muziek maken en mixen zal t wel storm lopen met dit soort producten!'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De reden waarom een fabrikant/importeur iets int de aanbieding zet, is divers.
Een nieuw model gaat nooit direct in de aanbieding.
Een product kan overjarig zijn en moet plaats maken voor een volgend model, dan wordt besloten het tegen een lagere prijs aan te bieden. Dit om verwarring bij de koper te voorkomen en ook om te voorkomen dat iedereen gaat kiezen voor het laatste model en men zo blijft zitten met de oudere toestellen.
Soms verkoopt een model slecht en lokt men klanten door een "normale" prijs te vermelden en de korting. Dit is tricky, omdat niet iedereen de "normale" prijs (meer) weet. Soms wordt het eerst een tijdje uit het zicht verwijderd.
Maar er zijn meerdere redenen te bedenken. Zoals bij produkten die de houdbaarheids datum bereiken.
Handel is niet altijd eerlijk en de echte reden wordt verborgen gehouden, verdraaid of zelf gladhard gelogen.
Misschien kom je niet achter de echte reden.
Sommige fabrikanten vermelden bij apparatuur daarom nooit de produktiedatum, muv Philips die het in het serienummer heeft verwerkt, en door kenners is uit te lezen.
Of je moet catalogi van het apparaat/merk verzamelen waarin de modellen van een jaar (jaren) zijn vermeld, dan weet je als je een oud model voor je hebt. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
gladhard mz glashard