Krijg je, als je je iPod op de tv aansluit met een apple component av kabel een duidelijk beeld en goed geluid om bijvoorbeeld films te bekijken?

Kortom, is het het waard om zo'n kabel te kopen en waar kan dat en hoeveel kost dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Het is vrij mooi ja, maar natuurlijk geen hdbeeld. De officiele av kabel kost 45 euro. Namaak rond de 20-30 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima beeld en uitstekend geluid, op SD (standard definition).

Let er even op dat je de juiste kabel koopt, er zijn 2 typen die verschillend bedraad zijn. Weet dus welke TV(s) je ermee gaat aansluiten. Eventueel kun je een tulp-scart adaptor erbij kopen omdat lang niet alle toestellen tulp ingangen hebben.
Ook niet RGB!

Ik heb er al jaren een, en ik geloof dat ik 'm zegge en schrijve 2 keer heb gebruik (kuch).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vrager heeft het over een component kabel, jij spreekt zo te zien over een composiet kabel (geel video en rood,wit voor geluid).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan hoeft de vraagsteller het onderscheid tussen de beide kabels niet meer te weten. De component kabel is er maar in 1 type. ;)
Ik heb beide kabels gehad, en de composiet versie gehouden want die gebruik je het meest (voor het geval je 'm überhaubt gebruikt).