computer kent mp3 speler niet (van de intertoys) ?

ik heb een intertoys mp3 van 15 euro gekocht heb hem al ingewisseld maar nu doet de volgende het ok al niet.
en het licht niet aan de usb en ook niet aan de windows.
ik heb windows vista en op mijn laptop windows 7 en windows xp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

als je een cd bij de mp3 hebt gekregen kun je proberen die te installeren en kijken of het dan wel lukt , zit er geen cd bij kun je nog proberen hardware toe te voegen in control panel dit kun je doen door naar (in windows xp ) start te gaan -> configuratiescherm -> printers en andere hardware -> klik dan bij zie ook ( wat link in een apart deel staat) op hardware toevoegen. volg daar de instructies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je even de drivers ergens vandaan zien te krijgen. Als je er geen cd bij hebt gekregen kun je ze misschien op internet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het eens op een andere computer want ik denk dat het daar aan ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer anders met een andere kabel