hoe kan het dat mijn ipod touch de apps die ik via jailbreak heb gedownload verwijderd als ik heb aan sluit op de computer?

ik heb mijn ipod touch gejailbreakt toen had ik wat apps gedownload via dat jailbreak ik sloot de ipod toen aan op de computer toen ging zij syngroniceren en toen verwijderde hij al die apps die ik met dat jailbreaken heb gedownload wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kan appsync downloaden uit cydia. Moet je even de goede versie voor je firmware zoeken en dan zou hij ze niet meer moeten verwijderen. Je kan ook kiezen voor aan kopen overzetten. Staat bij iTunes links boven als je op bestand klikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je iPod niet meer synchroniseren met iTunes dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies alle apps die je van installous hebt word verwijdert. Maar in principe is dit niet zo'n grote ergenis.
Als je hem syngroniceerd. En je apps staan nog bij installous onder Instaleren. ( dat ze al gedownload zijn , maar nog geïnstalleerd moeten worden. ) Dan hoef je bij al de apps van installous alleen maar instaleren drukken en dat kost maar even. ( licht aan hoeveelheid apps die je daar hebt natuurlijk ). Als ze daar ook weg zijn moet je niet meer synchroniseren.

Groetjes.

Toegevoegd na 11 minuten:
het is verder niet te verhelpen. Omdat Jailbreaken is ook niet legaal. Want het is 'stelen'. ( ik heb er niks tegen, ik heb het ook ). Daarom, is er dus geen oplossing voor. Syndroniseren is gewoon van apple. En installous van Cydia. Dus, het kan niet verholpen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar is er geen andere oplossing voor?
want nu moet je die apps de hele tijd weer installeren
Als je je ipod gejailbreakt hebt kan je hem niet meer backuppen.

Meneer Jobbs heeft wel eve magedacht voordat hij zijn producten op de markt bracht :)