Waarom hapert de muziek als wij onze iPod of pc aan de stereo aan sluiten?

Muziek doet het gewoon op pc en ipod maar via het adapter rca stereo stekkertje naar onze home cinema/ stereo hapert de muziek! Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al een ander snoertje geprobeerd? Heb je voor de rest geen problemen met de HC-set?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie,
Denk toch dat het aan de HC ligt, alles al geprobeerd!!

Antwoorden (1)

Of het kabeltje is niet helemaal goed of de aansluit punten zijn niet goed of vuil.
Probeer deze aansluitpunten eens schoon te maken met contactspray, als dat niet helpt kun je een ander kabeltje proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik denk dat het probleem bij de versterker ligt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou ook kunnen, even aansluiten (bij iemand anders) op andere versterker, dan weet je het ;-)