PC speakers aan USB met beeld?

Ik ben opzoek geweest naar een Mini Stereo met USB ingang waarbij ik ook makkelijk op artiest en album kan zoeken. Dit blijkt bij bijna geen enkele te zijn.

Nu denk ik eraan om een setje mooie PC speakers te kopen waar ik een soort van kastje aan kan zeten met beeld (of PC beeldscherm wat er aan kan) een computer of laptop vind ik dan geen optie wegens het slome opstarten en de prijs.
Weet iemand of er zo'n kastje bestaat of een andere oplossing.

Ik wil gewoon snel bladeren door mijn muziek op mijn USB stick (of eventueel een harde schijf)

Toegevoegd na 14 uur:
Ipod dock vind ik eigenlijk geen optie.
een Ipod is te eerste redelijk aan de prijs,
en een dock is redelijk duur als je echt een goede wilt.

Ik had zelf een mooie speaker op het oog en die wil ik graag wel kopen: http://www.presentservice.nl/demoshop/i/product/thumb/26686.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel de vraag eens anders. Begin met ik heb dit en dat met deze aansluitingen, en uiteindelijk wil ik zus en zo. Want nu noem je zoveel mogelijkheden en apparaten dat het niet meer duidelijk is. Het is nu niet duidelijk waar je mp3's op staan en of je sommige apparaten persé wil gebruiken.

Antwoorden (4)

Ik denk dat jouw plan niet gaat lukken, om te kunnen zoeken heb je toch een soort computer nodig. Zo speakers aan een beeldscherm koppelen heeft geen nut omdat het beeldscherm geen (beeld)signaal ontvangt en je er dus een computer tussen moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor een mp3 speler naar keuze (dus met gewenste functie's) gaan, en deze aan sluiten op pc speakers of versterker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een iPod met speciale iPod speakerset nemen. Voorbeeld van iPod speakers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nu een iPod touch neemt kun je of een speakerdock of een dock om 'm aan je stereo te hangen kopen
Op de iPod touch kun je heel makkelijk door je muziek bladeren of zoeken.
Vaak zit er bij zo'n iPoddock ook een afstandsbediening.
http://www.mycom.nl/Productgroep/Docking-Speakers/25720
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod is wel een optie hoor en het beste om makkelijk door je MP3's te bladeren, dat ze wat duurder zijn komt door de kwaliteit en mogelijkheden, maar voor 180 euro heb je al een iPod touch ;-)
Sterkte met je keuze!