Waar kan ik Beats by Dre oordopjes halen?

Ik wil heel graag Beats by Dre oordopjes hebben, want ik heb het geluid gehoord, en het is geniaal goed, tig keer beter als mijn apple oordopjes.

Maar van wie ik ze heb gehoord heeft ze niet uit nederland, dus ik zocht in een paar winkels en kon niks vinden. Weet emand een winkel waar ik ze zeker kan vinden?

Anxers wou ik ze op de apple site kopen, maar heeft iemand daar wat meer ervaring mee wat garantie betreft?

En weet iemand of de oordopjes snel kapot gaan, wamt het is een hoop geld, en ik wil niet dat ik ze zo uit elkaar trek, of dat een oortje kapot gaat.

Hardstikke bedankt voor het antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

onder andere hier...even googelen en je vindt ze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het liever gewoon in een wjnkel, was ik vergeten bij te zetten, want de kans dat als je ze op internet koopt ze nep zijn, en ze zijn uitverkocht, en met garantie is het dan moeilijker, maar toch bedankt voor je antwoord!
www.beatsbydre.com kan je ze bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de a-Mac (winkel met Apple producten) kun je ze halen, ze hebben daar heel het assortiment van Beats by Dre.

De a-mac zit in Utrecht, Amersfoort, Den Bosch en Eindhoven

De winkel heeft trouwens een prima service