Hoe kan het dat mijn iPod touch wel muziek afspeelt zonder oordopjes maar als ik er oordopjes in doe ik niks hoor?

De oordopjes doen het wel als ik ze in mijn laptop doe en m'n iPod reageerd ook wel op de oordopjes. Andere oordopjes werken ook niet. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ik denk dat de kans groot is dat het koppelingetje van je Ipod dan kapot is.
Dus daar waar je het plugje van je oortjes insteekt, dat gedeelte is dan waarschijnlijk kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst eens het plugje goed door te drukken (niet met teveel geweld). Als je nog niets hoort, draai dan aan het snoer en het plugje. Als je dan af en toe iets hoort, betekend het dat het aan je oortjes ligt en dat deze waarschijlijk kapot zijn.
Als dit niet werkt kun je ook een andere koptelefoon proberen. Dan weet je zeker waar het aan ligt.