Hoe download ik whats app op mijn i pod?

Als ik whats app in typ bij de app store zegt ie niks gevonden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Niet;)

Hij is er helaas niet op de ipod :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan elkaar toevoegen op whatsapp doordat je elkaars telefoonnummer hebt. een iPod heeft geen telefoon nummer en er kan dus ook geen Whatsapp op worden geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook niet, want Whatsapp werkt met telefoonnummers en activatie gaat dan ook met een sms naar je telefoonnummer. Je kan wel gebruik maken van ping en msn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WhatsApp zal over een tijdje wel weer mogelijk gemaakt worden op de iPod Touch, maar nu nog even niet. Als je WhatsApp wilt gebruiken om tussen verschillende soorten telefoons te communiceren, is er sinds kort een nieuwe dienst: LiveProfile. Je krijgt dan een gebruikersnaam die begint met LP en een aantal cijfers erachter. Deze applicatie wordt door verschillende OS's ondersteund, zoals Android, iOS van de iPod en iPhone en BlackberryOS. Voor het praten tussen iPods raad ik je PingChat! aan. Succes ermee!