Ebuddy blijft maar laden, wat te doen?

Ik heb al een tijdje ebuddy op mijn IPod touch en hij heeft het altijd goed gedaan. Vanaf vandaag blijft hij hangen bij het inlogscherm.
Hij blijft maar laden en laden...
Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat...
Wat te doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Daar is op dit moment niks aan te doen.
Heb het zelf ook wel is, heeft hij geen goede verbinding met internet. Probeer het eens op een andere plaats in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het natuurlijk niet zien vanaf hier.
Probeer eens de App eens van je iPod af te halen en hem er daarna weer op te zetten.

Andere antwoorden (2)

Force quit:
Hou de power knop 5 seconden in, dan zie je : ZET UIT . laat dan direct de power knop los en direct daarna hou je de home button een paar seconden in. Dan stopt je ipod voor 1 sec en dan heb je meer
Geheugenruimte en dan zou de app hwt in principe weer goed moeten doen! Je kan dit in apps en ook op het homescreen gebruiken!
Hoop dat dit helpt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn idee is opeens een cel in je accu defekt en dan zakt de spanning opeens met wel 3 volt (bij lithium) of 1,3 volt (bij NiHy).
Dit spoor je op met een multimeter, die kosten geloof ik 10 euro bij bouwmarkten en heb je nog levenslang plezier van om lege batterijen mee te controleren, of defekte snoertjes en opladers etc.
Sommige jeugdigen zijn zo inventief dat ze het celletje vervangen voor een ex. uit de radioonderdelenwinkel maar waarschijnlijk heb je nu toch een nieuwe accu benodigd.