Kan je ergens een display voor Mpio MP3 speler kopen?

Het display van mijn Mpio MP100 MP3 speler is gebarsten. Ik zoek me suf op internet om een nieuwe te kopen want kan hem zelf makkelijk vervangen. Maar ik kan onderdelen het nergens vinden. Mpio BV (hoofddorp) bestaat niet meer. Weet iemand waar ze nog een display zouden kunnen hebben liggen? Alvast erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Meestal zijn deze zo goedkoop dat het nutteloos zou zijn om ze te herstellen. In de meeste gevallen kom je duurder uit dan wanneer je weer een splinternieuwe zou kopen.

Als je het echt wil, kijk dan op 2dehands sites naar een goedkoop kapot of werkend exemplaar. Ofwel gebruik je die dan als je mp3 ofwel (alsie stuk is) gebruik je het display ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke goeie tip ik zal daar ook eens naar zoeken. Hij kostte bijna 100 euro en ik vind het altijd jammer om iets weg te gooien wanneer het ook gemaakt kan worden.