Vaak gaat daar de kabel in voor volume en bas/treble regeling.

Toegevoegd na 12 minuten:
Excuus hier gaat het geluid in, maar je hebt wel de kabel nodig die zorgt voor de juiste aansluiting.

Het is trouwens deze set:

http://www.sweex.com/nl/assortiment/sound-vision/speaker-sets/SP003/specificaties/

Toegevoegd na 15 minuten:
De kabel lijkt hierop:
http://www.kenable.co.uk/product_info.php?products_id=2253
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor apparaat is het precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je tv/iphone en pc gewoon op de rood/wit tulp aansluiten als het alleen om audio gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een subwoofer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan slaat mijn 2e reactie nergens op. Iphone/pc/tv moet je aansluiten op je versterker/receiver waar je sub ook aan zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad een 9-Pins Din connector. De kabel is de adapter voor het geluid. Met die kabel kan je je TV of iphone aan dit setje aansluiten. De volume regeling zit namelijk aan de zijkant bvan deze set.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Well-done, + je. Alleen denk ik dat de kabel 3 tulpuitgangen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) in jouw plaatje staat zelf trouwens 3,5 ST (3,5mm stereo connector)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah hier staat het ook: Inhoud van de verpakking:
5.1 Subwoofer System
1 x Subwoofer
4 x Satellietspeaker
1 x Centerspeaker
Audiokabel 9-pins DIN naar 3 x 3,5 mm
Bron: Factoryprices.nl - Sweex SP003 5.1 Subwoofer system 300 Watt Url: http://www.factoryprices.nl/product_info.php?products_id=97267
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
01h32, ik ga slapen ... leuk raadseltje .... goed gewerkt allemaal. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is trouwens ook een heel concreet en beknopt antwoord op de eigenlijke vraag hé.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Bovenstaande commentaar was bedoeld voor het volgende antwoord)
9-pin Mini-DIN connector
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joepie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook dan... sociaal blijven... +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*maakt een rondedansje :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nog maar een + dan want een rondedansje met zulke inhoud in een t-shirt zie ik graag! Of is dat iemand anders op de foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTomaat, plusjes geven doe je met je verstand, niet met je ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is trouwens ook een heel concreet en beknopt antwoord op de eigenlijke vraag hé.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wahaha
Dit is een aansluiting die al wat ouder is en tegenwoordig minder wordt gebruikt.
Als ik de foto nader bestudeer gaat het hier schijnbaar om een subwoofer.
Via verloopkabels kan je een heleboel.
De foto is slechts een voorbeeld van wat mogelijk is. Op de site waar ik de foto haalde (zie bron) kan je zien wat mogelijk is.

Als je me exact verteld wat je bedoeling is kan ik je helemaal helpen... alleen weet ik niet van welk soort plug je naar deze wil gaan ...

De rood-witte cinch- (tulp)uitgangen lijken me voor de surround speakers te zijn.
Front en back, left en right.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ja... en nu zie ik ook dat hij een ingang heeft voor 220v, een actieve subwoofer dus. Er zal wel een center-speaker uitgang aan zijn ook vermoed ik, en een volume regeling ook.

Toegevoegd na 34 minuten:
http://www.sweex.com/nl/assortiment/sound-vision/speaker-sets/SP003/handleidingen/

Hierboven de link naar de complete handleiding.
Je moet hem wel nog even aanklikken, want het is in pdf formaat. (Even naar beneden scrollen en de Nederlandse versie selecteren.)

Nog wat foto's er bij uit de handleiding.

Ga met de kabel die er bij is, en een foto van de achterkant van je pc (Elke pc heeft weer verschillende aansluitingen achteraan) naar een witgoed-verdeler, en als je ook nog een print hebt van de handleiding, ben jij volledig gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even zoeken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch raar om een subwoofer (alleen laag) direct op een tv/iphone/pc aan te sluiten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zit in die subwoofer ook de versterker voor de rest van het geluid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, de subwoofer is voorzien van een versterker en volgens mij ook van een surround processor om 5speakers aan te sturen in surround modus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi plaatje gevonden die laatste +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, dankzij jou, jij hebt de set herkend.
De stekker heet dacht ik banaan stekker .audio in .out.video in ,out soms ook vr luid sprekers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn luid spreker uitgangen miz Dubbel stereo quatro of zo en tulp stekkers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Compleet gegokt en mis ... maar ik hou me niet bezig met minnen. Wat je niet doet kan je niet verkeerd doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Octaal geluid met dubbelgeimpendeerde overlay plugjes en wat jackies drbie zit je altijd goed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTomaat, heb je die zin verzonnen ? Knap werk, en anders een echte vakman. Die termen joh !
Klikker de klik klik http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/webshop/;jsessionid=25CBB1875AA99FD88E7529BAF7FBC258?__stateless=25CBB1875AA99FD88E7529BAF7FBC258