Hoe verhelp ik de ' brom' in mijn luidsprekerboxen?

Ik heb 2 boxen aan weerszijden van mijn i-Mac staan. Ze hebben elk een eigen voeding. Ze zijn met plugstekkers verbonden. Er zit al een isolator op de snoer. De rechter box bromt harder dan de linker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Soms helpt het om een stopcontact met randaarde te gebruiken (check ook je stkkerblokken die je onderweg gebruikt). Anders kun je het chassis van de i-Mac een met een draad aarden (aan de CV bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aarde is het probleem inderdaad.

Andere antwoorden (4)

Haal er een redelijk sterke magneet langs(dat recalibreert de conus) en laat de speakers vervolgens een dagje ongebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien gek antwoord, maar staan ze niet ergens tegenaan?
Iets verzetten en opgelost.
Ik weet wel dat een koelkast geen geluidsbox is, maar daarbij helpt het wel
12 jaar geleden
Zet je iets verder van je Mac af, zitten stekkers goed ingeplugt. Enne, ligt je mobieltje vlak erbij of iets anders wat magnetische velden opwekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon de zaak geaard aansluiten .ontkoppel je imac en hoor je geen brom meer dan zit de fout in je aansluiting naar
je i-mac.