Vergoed Apple mijn iPod Touch 3 met camera of niet ?

Hallo iedereen. Toen ik in London was met school, had een vriendin van mij mijn ipod touch 3 met camera vast. Vervolgens tikt een andere vriendin per ongeluk haar hand aan en de camera valt uit haar handen, met gevolg dat het hele scherm aan gruzelementen is. Wat moet ik doen zodat Apple of de verzekering hem helemaal vergoed? Of moeten we het gewoon zelf betalen? En weten jullie misschien meer over het scherm van een ipod vervangen? Hier heb ik wel eens iets van gehoord, maar ik zou graag meer uitleg willen.
Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

De enige die hier mag betalen is de dame die de iPod uit de handen tikt. Zij of haar WA-verzekering. Ik denk niet dat Apple dit vergoedt (waarom ook?).

Toegevoegd na 1 minuut:
Schermpje vervangen (bij een iPhone) kost hier (+49) iets van 200 Euro bij Apple, 140 Euro bij Vodafone en ca. 50 Euro als je het zelf kan.